Kulturkullan

Vecka 40

* Läser: Vips så blev det liv av Bob Hansson. Jag har fått ett exemplar från förlaget och första recensionsdatum är inte förrän den 19 oktober. Jag tycker den är jättebra och framför allt väldigt rolig! Jagpersonen är Bob själv men man vet inte hur mycket som är verkligt.

* Lyssnar på: Ö med Pernilla Andersson på Spotify. Jag hade inte tänkt på Pernilla innan jag såg henne i Hembygdsparken i somras. Hon är bäst när hon sjunger på svenska och Ö är hennes nya album.



* Veckans citat:

- Jävla bög!
- Men jag står ju här och hånglar med min flickvän.
- Nä. Jävla bög!
Sen small det.

(s.28, Vips blev det liv av Bob Hansson)

* Veckans händelse: After work på Harrys på fredag kl.16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0