Onödstäd

Jag har tappat räkningen på hur många gånger vi har tokstädat nu inför fotografering och visning av lägenheten. Det skulle ha varit visning idag men mäklaren ringde maken en timme innan och sa att det inte skulle bli av och jag fick inte veta det förrän jag köpt en pizza och dragit till skogs. Maken ringde från Köpenhamn och berättade att jag kunde åka hem igen.

Visserligen skulle jag ändå åka och titta till fåren idag, men jag hade inte behövt polera vattenkranarna och lagt alla ytterkläder i förrådet för en illusion av större hall. Stängslet var öppet, men fåren stod kvar.


Bländande putsad kran.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

haha, förstår det är irriterande att städa i onödan :))

2010-10-21 @ 11:52:59
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Verkligen irriterande! Jag är ensam hemma dessutom så det är bara jag som kan njuta av renheten, och jag gillar bättre när jag får ha en massa prydnader och bjäfs framme.

2010-10-21 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0