Mässplanering

Jag planerar min bokmässehelg för fullt och hittade en passande enkät hos
http://mariasbokliv.wordpress.com som i sin tur tagit den från
http://bokbabbel.blogspot.com/2010/09/pre-bokmassa.html

Outfits: Jag ska vara i Göteborg från torsdag till söndag och ska nog ha klänning på mässan.
Skor: Kängor. Det är hål i den ena, men det syns inte så mycket. De är åtminstone nyputsade.
Väska: Nya blå resväskan till Göteborg och nya stora axelremsväskan på mässan.  
Valuta: Jag har även ett nytt VISA-kort, med ny kod som jag hoppas jag inte glömmer bort i villervallan.  
Böcker:
Garp och hans värld av John Irving ligger högt i pockethögen.
Övrigt: Det blir "golvet" på förmiddagen när det är enbart branschfolk och efter kl.14 ska jag gå på seminarier eftersom jag inte brukar orka trängas så länge med "vanliga besökare".


En glad bild från tjejhelgen i Köpenhamn. Jag förväntar mig att bli lycklig, om än inte lika uppsluppen på mässan.


Kommentarer
Postat av: Mor

Visst är det John Irving som har skrivit Garp och hans värld?

2010-09-20 @ 22:11:16
Postat av: Ylva

Mor. Ja, visst är det det. Något med Irvin, tänkte väl jag.

2010-09-21 @ 13:46:12
Postat av: Mathilda

Åh, jag älskar Garp. Och John Irving.



Hoppas du får en fin mässa! Önskar jag också kunde vara där.

2010-09-22 @ 19:45:14
Postat av: Ylva

Mathilda. Jag har inte läst någon Irving förut. Tack, jag ska ha det bra.

2010-09-23 @ 15:32:18
Postat av: Mathilda

Jag tipsar om "Hotell New Hampshire" sen om du gillar Garp när du har läst den.

2010-09-23 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0