Röd förfest

Igår var jag på Pub Perrongen (som jag inte visste fanns innan, och höll på att gå till Godsmagasinet där de hade en privat fest) på röd förfest. Jag fick gå ensam eftersom jag inte hittade någon som ville gå när det var politiskt.

Maken ska snart gå och rösta och jag är rädd att han kommer att rösta helt galet. Vi träffades när vi var 21 och 22 och jag kan inte sluta älska honom bara för att han har politiska åsikter som inte överensstämmer med mina. Hur som helst så har jag redan röstat och det blev olika färger till kommun och regering.


Klas Mathiasson som jag alltid går och lyssnar på.


Cecilia och Anton Fingal; Mammas band. Jag har jobbat ihop med Cecilia och tyckte det var lustigt när en sosse frågade henne om jag var hennes dotter. Hon är åtta år äldre än jag... Hennes musikalitet hade jag gärna ärvt, hon sjöng jättefint!


Favoriten Patrik Sundin med band + Klas igen. De gjorde Imperiets Alltid rött, alltid rätt väldigt bra och tyckte själva det var så kul så de körde den en gång till som extranummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0