Turista i Stockholm

Jag har varit i Stockholm några dagar och hunnit med en del turistgrejor. 


På Plattan höll de på att plocka ned julmarknaden.

Gamla stan är alltid mysigt, även fast där är massor av folk. 

Fotografiska museet har snygga cykelställ,

ett galleri med myshörna och för tillfället en fantastisk utställning med afrikanska djur: 
http://fotografiska.eu/Museet/Utstaellningar/On-This-Earth-A-Shadow-Falls

I Hässelby finns det ett slott

med en park där jag och vännen funderade över hur de kommer åt att klippa de innersta buskarna.

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Jag gav bort boken med alla bilderna, och några till, i födelsedagspresent till Annika från den fotoutställningen med afrikanska djur. Det var den mest fantastiska fotoutställning jag har sett i hela mitt liv.



Fast myshörnan var nog inte där när jag var där för några månader sen men jag kanske bara glömt den.

2011-12-31 @ 16:30:24
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Myshörnan ligger i galleriet bredvid fiket högst upp.

2011-12-31 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0