Återblick

Jag kommer snart att bli av med internet för kanske fem veckor framåt så jag ska lägga in tidsinställda inlägg nu så inte bloggen behöver ligga helt nere. Jag tänker göra återblickar till vad jag gjorde samma dag andra år. Nu ska vi se vad jag pysslat med på alla hjärtans dag.

2006: Jag har varit på en toa med belysning som tänds när man går in. Satt stilla där inne så länge så att ljuset släcktes.

2007: Åkte och skulle klippa ett får trodde vi. Men när vi kom ut i ladugården låg ett får på rygg med benen rätt upp. Det är inget bra.

2008: Jag hörde en manlig lärare som sa att han fått en ros av en manlig elev. Det är sött.

2009: Idag har vi åkt skidor på  åkrarna som är precis utanför mamma och pappa. Det kändes som när jag var liten förutom att jag inte hade med mig varm choklad och mackor, men jag satt och solade vid en lada ett tag precis som man ska.

2010: Ikväll lagar vi god middag och går på bio och ser Farsan.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej!

Nu bloggar jag också!

http://californiaroadtrip.blogg.se/

2011-02-15 @ 10:51:58
Postat av: Ylva

Joanna. Vad kul!

2011-02-15 @ 12:25:37
Postat av: Gunilla

Kul att se tillbaka.... och du, visst var Farsan bra !

2011-02-15 @ 13:02:12
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, Farsan är rolig!

2011-02-16 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0