Desigual

Nu har jag provat bakpotatisen på Campino, som skulle komma med fyra sorters potatis (se inlägg den 30 januari) men som jag misstänkte var det bara ett feltryck.


Den här potatisen med kebab ser god ut och skulle ha varit det om de inte haft på curry. Jag blir ju arg av curry!



Sedan blev jag glad igen när jag hittade en finfin tunika från Desigual på Smaak på 70% rea. Jag har länge tänkt att jag väl någon gång ska kunna köpa ett Desigualplagg men de är så hiskligt dyra normalt sett.  


Kommentarer
Postat av: Gunilla

hmmm potatis och kebab, det låter fel i mina öron, i så fall ska det vara stips :)

2011-02-16 @ 15:47:54
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Suzie

Åh, vad gott det ser ut! Jag är inte så mycket för curry heller faktiskt.

2011-02-16 @ 17:57:12
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Ylva

Gunilla. Jag har inte ätit potatis med kebabkött förut men det funkar fint.



Suzie. Curry är helt onödigt!

2011-02-16 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0