Kulturkullan

Vecka 7

* Läser: Om hjärtat ännu slår av Aino Trosell. Jag har just börjat på den här boken som jag lånat av mamma för länge sedan. Deckare brukar jag inte läsa men den här verkar bra och jag tycker det ska bli kul att läsa om Malung där jag bott ett år.

* Lyssnar på: Let me talk to you prelude med Justin Timberlake på Grooveshark. Jag valde pop och just den här låten var inget bra men det kanske blir bättre sedan.

* Veckans citat:
Jag: Vi tar en flaska husets röda.
Servitris: Neméa, woohoo!
(Servitrisen på Athena i Göteborg fick ett obegripligt glädjeryck när vi beställde husets vin.)

* Veckans händelse: Kung i baren på Terraza på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0