En in, en ut

Maken tycker att jag ska ha som regel att om jag köper ett klädesplagg så ska jag göra mig av med ett, men det håller jag inte med om. Däremot gäller det omvända; om jag rensar ut ett plagg köper jag ett nytt.

Jag har givit bort fem linnen och en klänning till en kompis och sedan var jag på stan och hamnade i ett rearus. På Vero Moda var det 70% rabatt och jag köpte en klänning för 78 kr och på Kapp-Ahl var det tre för två på all rea och jag köpte en klänning och två linnen. 

Söt sommarklänning som invigdes på grillfest igår.

Kommentarer
Postat av: Jerker

Jag tycker din make låter som en utmärkt karl med många goda idéer :)

2011-07-17 @ 17:06:56
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Men gissa vem av oss som kommer att handla mest kläder i England. Den som har krupit sönder sina jeans (inte jag).

2011-07-18 @ 10:01:50
Postat av: Jerker

Då är det självklart att även han ska köpa efter samma princip, en in och en ut :)

2011-07-19 @ 22:45:32
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0