Förvirrad

En kompis säger att "treorna är helt studentiga i huvudet" och det stämmer. Det är mest kul att se dem men man får vara beredd på att de är lite förvildade och uppspelta. Tyvärr drabbar avslutningsyran även mig och jag blir trött på mig själv när jag är så uppstissad så jag knappt kan sova, utan anledning egentligen för det är ju inte jag som ska ta studenten. Det är svårt att sova när det är varmt och ljust, kan jag i och för sig också skylla på.  

Igår tittade jag i ett skåp för att hämta frimärken och upptäckte av en händelse mitt pass. 


Det var tur att jag bläddrade i det för det gick ut 1 juni och jag behöver ett nytt för att åka till England i sommar. Jag brukar vara jättenoga med sådana här saker! Vad är det som händer? Idag var jag hos polisen direkt när de öppnade för att beställa ett nytt pass.

Kommentarer
Postat av: mor

Vilken tur! Du har ju ingen syster att låna av som jag gjorde.

2011-06-10 @ 22:16:39
Postat av: Ylva

Mor. Ja, det skulle ju vara svårt att åka på brorsans!

2011-06-11 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0