Kulturkullan

Vecka 23

* Läser: Bokcirkeln av Elizabeth Noble. En engelsk lättläst bok om en bokcirkel. Det tycker jag är perfekt ligga-i-gräset-bok. Den är svår att köpa nu, men jag hittade den på kommunbiblioteket. 


http://www.bok.nu/Elizabeth_Noble/Bokcirkeln

* Lyssnar på: Kärlekens väg med Eldkvarn på Spotify. Det är den tredje av Eldkvarns mässor i Annedalskyrkan i Göteborg. Vi får lite annorlunda versioner plockade från olika Eldkvarnplattor. 

* Veckans citat: "Jag kan va lite sen. Hasse e på rally å har bilen. Han ringde nu å sa att kossor var på vägen så allt e lite fördröjt..."

(SMS från en tjej som var bjuden på fest hos mig)

* Veckans händelse: Nationaldag och ledigt på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0