Midsommarundersökning

Jag skickade iväg ett SMS som löd så här: "Blåsiga men glada midsommarhälsningar från Runkarp!" som blev till en riktig väderundersökning, och fick bland andra dessa svar.

Soliga hälsningar från Överjärva gård och Solna

Glad midsommar till er alla från ett blåsigt västkusten! :D

Blåsiga & bitvis regniga hälsningar från Grundsund

Kalashälsningar från oss i Lindesberg :-)

Soliga och toppenvarma båthälsningar från ett soligt Kroatien.

Då får ni hålla i hattarna! Här har vi satt segel!

Glada midsommarhälsningar från Insjön, Dalarna!

För tillfället soliga hälsningar från Växjö!

Glad midsommar! Från regnig och blåsig västkust.

Tack! Vi ska till Hamneda Issjöa och fira. Solen skiner iaf men inget badväder!

Dito från Tissered!

Glada midsommarhälsningar från en inglasad altan på Kalkstensvägen. 

Regntunga men glada midsommarhälsningar från Dyviken!

Soliga midsommarhälsningar från Öland.

Vi plockade åtminstone en midsommarbukett (maken var inte imponerad av mitt sätt att slita upp blommor med rötterna).

Kommentarer
Postat av: Jerker

du måste ha lite tråkiga vänner som inte gör en enda rolig kommentar om bya-namnet... :)

2011-06-26 @ 21:11:41
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Pia

Det blev som en dominoeffekt!! Hahaha.. det är lite samma på FB tycker jag.. Men det är intressant, tycker jag!! :)

2011-06-26 @ 22:12:11
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jerker. De är vana...



Pia. Ja, jag tyckte det var kul att få veta var andra är och i vilket väder. Men på FB försöker jag vara lite roligare än att bara skriva väder.

2011-06-27 @ 23:11:37
Postat av: Jerker

Det roliga är att jag tycker du är roligare här än på fb :D

2011-06-28 @ 06:31:02
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Det tycker jag också, men alla på FB läser inte Yfronten.

2011-06-29 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0