I Stockholm

Det var som vanligt trevligt i Stockholm, där jag bott hos min brors familj i några dagar.
De har ovanligt fräscha omklädningsrum på Åhléns så jag tog en outfitbild (fast inte på det jag köpte för det är underkläder).
Jag gick med en kompis på Vampire Lounge där de har världens smarrigaste glassdrinkar! Glass och alkohol i en härlig blandning. Vi var fnittriga redan när vi kom dit och när vi skulle gå sa garderobiären "Jaså, är det ni igen?".
http://www.vampirelounge.se/
Jag funderar förresten över om Stockholmsalkisarna gått över till cider, för jag såg tre stycken som drack kaktus/lime och sådan wildberries som jag brukar dricka, alltså tjejdricka. Det kanske är billigt någonstans.
Jag kändisspottade Benny Haag och Björn Hellberg.
Jag hämtade brorsans sjuåring på skolan och så har vi klättrat upp på Tantoberget och tittat på gamla kanontorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0