Litterär båtsalong

Jag kom hem från Stockholm igår och här är mina bilder från kryssningen. Det har varit en fantastiskt trevlig och intressant resa!
I stället för Torgny Lindgren som var sjuk, fick vi Åsa Moberg, aktuell med Kärleken i Julia Anderssons liv (men jag har läst Adams bok).
Sara Stridsberg som fått Vi-tidningens litteraturpris, aktuell med Darling River.
Märta Tikkanen, aktuell med Emma och Uno: visst var det kärlek.
Dilsa Demirbag-Sten, aktuell med Fosterland.
Peter Kadhammar, aktuell med Vad gjorde du under kriget?


Yvonne Hirdman, aktuell med Den röda grevinnan (men vi har använt artiklar av henne i vår magisteruppsats).
Carl-Johan Vallgren, aktuell med Kunzelmann och Kunzelmann (men jag har läst Den vidunderliga kärlekens historia).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0