Dagens outfit

Jag brukar inte byta kläder flera gånger om dagen men idag har jag gjort det. 


På jobbet matchade jag brunt, svart och guld. Tunika och kjol från tokrean i Råshult där jag var i fredags och fyndade med 70% rabatt. Kängor från Skopunkten i Växjö. 


Efter jobbet. Hoppsan, sommar! Jag tog på mig nya shortsen från Lindex och linne från HM och somnade på en filt i trädgården. 


Sedan tog jag årets första tur på inlines och maken var orolig för han sa åt mig två gånger att köra försiktigt. Tröja från Craft och shorts från Adidas.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

härligt !!! sommar !!

2011-05-10 @ 20:51:51
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Ja men ibland måste byta flera gånger om dagen :) härligt med en inlines tur.

2011-05-11 @ 09:02:10
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja!!!

M-L. Ja, det skulle kännas konstigt att blejda i långkjol!

2011-05-11 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0