Ann Heberlein

Ikväll är jag inte på föreläsning med Ann Heberlein eftersom den är inställd på grund av att hon ska vara någon annanstans och ta emot ett pris. Jag trodde hon var sjuk och även ställde in sitt framträdande på Bokens dag i Värnamo i lördags men där var hon. En annan som var där berättade att Heberlein blev förbannad när moderatorn sa att hon hade skrivit en självmordsbok, men det tycker jag man kan säga. Det blev konstig stämning och publiken tyckte det var pinsamt. 


Jag har inget kort på Heberlein men här är ett på mig som just varit hos frissan. Vilken märklig bula jag har på halsen, förresten. Det ser ju ut som ett snett adamsäpple. Om jag håller på att byta kön kan någon tala om det för mig...

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Oroa dig inte, om du står och kissar oftare än du sitter ner så märker du nog det och då har du nog bytt kön ;)

2011-11-15 @ 20:23:46
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Haha, tack för tipset, ja, då vet jag...

2011-11-16 @ 19:27:48
Postat av: klok som en bok:-)

Den handlar ju ganska mycket om att hon vill- och tänker ta livet av sig så det kan man ju säga. Men hon ser det kanske inte så själv. Var länge sedan jag läste den nu, kanske en sån bok man skulle läsa om!?

2011-11-17 @ 10:58:12
URL: http://mestbaradeckare.blogspot.com
Postat av: Ylva

Klok. Jag tycker åtminstone inte att man ska bli arg på intervjuaren för en sån grej.

2011-11-17 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0