Sawadee Kha

Jag gick till Sawadee Kha massage som även har en trevlig presentbutik. Där luktade jag mig igenom hela sortimentet av doftljus och tvålar och fick en allergisk reaktion. Visserligen har jag nyst och snorat hela dagen men nu blev näsan fullständigt knäpp. 


Jag fick tipset att lägga en väldoftande tvål i till exempel en trappa och det har jag gjort. Nu får jag se hur länge den får ligga där för maken. Eller om det kanske blir jag som tar bort den om den ska hålla på och framkalla sådana där idiotnysattacker...

http://www.sawadeekha.se/Sawadee_Kha_Massage/Produkter_och_smycken.html

De har smycken från Våga i Hedemora och tvålar och doftljus från Klockargårdens i Norberg så nu blev jag sådär Dala-patriotisk igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0