Strömavbrott

En kompis inlägg på Facebook:

Höjden av komik är att i ett kolsvart hus springa runt och tända ljus. Kasta sig över telefonen när den ringer med stearinet skvättande. Och vem är där på andra sidan luren??? - Hej, det är från E-on jag skulle vilja gå igenom förbättringar av ditt elavtal... - Börja med att slå på strömmen!!!!!!!! Undrar på fullt allvar om jag är med i något dolda kameran.

Kommentarer
Postat av: Gunills

hahaha :) helkul ju !

2011-11-30 @ 17:25:11
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, fast Eon-personen blev inte så populär...

2011-12-01 @ 17:29:54
Postat av: Anette Berander

Hej och ursäkta mitt sena svar.

Jag kan förstå och håller med dig om att vår tajming i denna situation ej var optimal och i framtiden ska vi i möjligaste mån undvika detta. Vi kontaktar idag kunder som ej gjort något aktivt val av elavtal och vi vill såklart på bästa sätt ge dem en rådgivning med ett mer fördelaktigt avtal och pris än det de har just nu. Men vi liknande situationer där kunden är drabbad av ett strömavbrott bör vi såklart undvika att ringa dem och istället ringa vid ett senare tillfälle. Jag förstår att din kompis ej var nöjd med denna hantering och vi är väldigt tacksamma för att vi fått fånga denna kritik så vi kan förbättra denna hantering. Du är alltid välkomna att kontakta mig direkt.

Mvh

Anette Berander, E.ON Försäljning, chef Kundrelationer

2011-12-08 @ 14:34:52
Postat av: Ylva

Anette. Jag skickar vidare ursäkten till min drabbade kompis.

2011-12-08 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0