Alvesta-Avesta

Jag har köpt tågbiljett hem till jul. Eftersom biljetterna är billigast när de släpps tre månader innan har jag tittat några dagar men fått felmeddelande att tiden 22 december ligger utanför tabelltid. Så kom jag på att det är för att busstabellen tar slut 10 december.

Nu har jag alltså bokat tåg från Alvesta till Avesta -som jag tycker borde vara billigt eftersom det bara skiljer en bokstav... - och hoppas att det går lämpliga bussar. Annars får jag ordna skjuts från Ljungby till Alvesta och från Avesta till Hedemora. Swebus ställer till det rejält genom att dra in Stockholmsbussarna! 


Jag ska åka första klass med frukost från Alvesta till Norrköping!

Hm, nu tror jag att jag gör så att jag sitter kvar på tåget som faktiskt går till Hedemora, såg jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0