Biblioteksbella

Jag läste en sådan härlig beskrivning av lyckan att jobba på ett bibliotek och kunna låna hur mycket böcker som helst!

"Det händer att jag får lite andnöd – nej, men nu har jag ändå lånat alldeles för många böcker, jag måste ju hinna läsa dem också! Lite som när man flippar vid fruktdisken och köper kilovis med nektariner och vindruvor mitt under rötmånaden."

Läs hela inlägget här:
http://lidingostadsbibliotek.blogspot.com/

"Mitt" bibliotek har ungefär 20 000 böcker och det är ofta svårt att inte ta med sig någon hem.

Kommentarer
Postat av: klok som en bok:-)

Men det är ju tur att man inte måste jobba på ett för att få den känslan, det räcker ju med att vara besökare och orka bära hem allt:-)

2011-10-26 @ 20:35:34
URL: http://mestbaradeckare.blogspot.com
Postat av: Ylva

Klok. Visst är det fantastiskt! Heja bibliotek!

2011-10-28 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0