Personalfest

Jag var på personalfest i Hembygdsparken igår och det var mycket trevligt! Den förre administrativa chefen dök upp på scen med sitt band Backbeat från Halmstad.

http://www.youtube.com/watch?v=TMxW83d67ss

Efter att den nye adminchefen, som vunnit SM i bugg, ägt dansgolvet med en idrottslärare vågade jag inte resa mig på en stund, men senare på kvällen var det freestyledans och jag tokdansade så att min underklänning hasade upp till midjan... 

(Kameran stannar hemma från personalfester.) Jag tog visst av mig alla kläderna redan i hallen inatt. 



Kommentarer
Postat av: Ylva

Pia. Ja, jag försökte vara diskret och inte väcka maken.

2011-10-30 @ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0