Jag vann två kartor

Jag har vunnit varsin Ljungbykarta till oss! 


Det var nog en svår tävling eller också var det inte så många med... Jag var inte säker på att jag svarat rätt så jag skickade in ett svar i makens namn också. Man skulle nämna tre sjöar utan sjö i namnet i kommunen, fem öar i Bolmen och två församlingar som riksettan går igenom. Den sista frågan var svårgooglad men jag svarade Ljungby Maria och Ljungby församling (och Berga församling åt maken) och fick visst rätt på alltihop.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

hahaha så det kan bli. Grattis till er :)

2011-09-20 @ 22:11:54
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Joanna

Grattis! :) Och ja, det är klart vi kan åka när som helst till Kalifornien, men det skadar ju inte om solen skiner på oss då :P

2011-09-21 @ 12:09:18
URL: http://californiaroadtrip.blogg.se/
Postat av: Vicky

Grattis! Det är ju alltid kul att vinna :)

2011-09-21 @ 14:24:24
URL: http://bockeretc.blogspot.com/
Postat av: Ylva

M-L. Tack. Vi kan ge bort kartor för nu har vi två nya och två gamla.



Joanna. Tack. Jag tänker mest att allt är bättre än Ljungbyvädret nu...



Vicky. Tack. Ja, och jag vinner ofta i Smålänningens tävlingar.

2011-09-21 @ 17:25:55
Postat av: Katharina W

Jag tyckte på Fejsbok att om man kunde svara på de frågorna så behöver man ingen karta... Informatörsmänniskan eller vem det nu är som sköter Ljungby kommuns Facebook tyckte inte jag var kul. Det tyckte jag!

2011-09-27 @ 15:44:07
Postat av: Ylva

Katharina. Haha, det var ju visst roligt! Och sant!

2011-09-28 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0