Sadistvänner

Tre år i rad har jag varit i Köpenhamn med ett tjejgäng men i år har det inte blivit av. Kanske är det slut på traditionen men jag hoppas att det blir fler resor. Dock undrar jag vad det är för vänner jag har för de kommer med det ena dummare förslaget än det andra på vad vi skulle kunna göra tillsammans.

En tjej sa: "Vi kan åka till Göteborg och tatuera oss!". En annan tycker att vi ska göra tjejklassikern. 

??? 

Jag vet inte vad som skulle chocka min kropp mest: om jag skulle tatuera den, försöka åka Vasaloppet - 30 km på skidor, cykla Vätternrundan- 100 km, simma Vansbrosimmet - 1 km eller springa Lidingöloppet - 10 km.

Kommentarer
Postat av: MariaH

tycker att du kan åka till Göteborg utan att tatuera dig!

2011-09-04 @ 19:45:53
Postat av: Ylva

Maria. Ja, det hoppas jag att jag kan!

2011-09-04 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0