Utmaning

Jag fick en utmaning från http://bokomaten.blogspot.se/ som går ut på att man ska skriva åtta saker om sig själv. Okej! 

1. Jag har bott i Hedemora, Höfn på Island, Malung, Stöllet, Borås, Göteborg och Ljungby. 

2. Jag har alltid varit känd som kakmonster. Min bror sa en gång att jag är den enda han vet som kan äta tårta till frukost. 
 
3. Jag har blivit diagnostiserad som bipolär. 
 
4. Jag har gått vilse både när jag praktiserade på folktandvården i Hedemora och försvann i kulverten under vårdcentralen och när jag praktiserade på Dala-Demokraten i Falun. 
 
5. Jag pratar jättefort och blir nervös på människor som talar sakta och avslutar meningarna åt dem. 
 
6. Jag tycker om djur och är rädd för barn. 
 
7. Jag har gått på miniscouter, folkdans, blockflöjt, zonterapi, badminton och volleyboll. 
 
8. Jag var som tonåring besatt av Mauro Scocco. 
 
 
Jag struntar i att skicka utmaningen vidare till fyra andra bloggare, men vem som helst får gärna svara. 

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Det sjukaste jag har hört om dig är det med Scocco... På allvar!

Trist att höra att du är bipolär. Har varit relativt djupt deprimerad vid några tillfällen sen tonåren och tycker det var illa nog så jag lider med dig.

vi känner ju inte varandra så väl men det märks inte på den kontakten vi har i varje fall.

Svar: Nu ska jag nog föreställa frisk men är livrädd för att få en depression igen.
Ylva

2012-08-30 @ 21:05:12
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Maria H

fast mina ungar är du inte så rädd för? ;)

Svar: Jo, lite... Alva kanske är farlig, det vet jag ju inte än :-)
Ylva

2012-08-31 @ 13:56:29
Postat av: Jerker Nilsson

Förstår dig och håller tummarna för att du ska slippa! Säg till om jag kan göra något för att underlätta något!

2012-08-31 @ 17:38:44
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0