Låt mig vara ifred!

Tre dåliga sätt att ta kontakt med mig, som jag råkade ut för inom loppet av någon timme:
 
* Det ringde på hemtelefonen. Den har jag slutat svara i för länge sedan.
 
* Det ringde på mobilen. Den svarar jag inte heller i när det är okända nummer.
 
* Det ringde på dörren. (Eller knackade, eftersom inte ringklockan fungerar.) Securitas ville informera om deras larmtjänst. När det är närmare minus tio grader är jag mycket svårinformerad och vill bara stänga dörren igen.
 
Jag är inte svår att nå på andra sätt; har fyra mailadresser, två hemadresser (kul att få post till Runkarp), svarar snabbt på SMS, har två bloggar, två Facebookkonton om man räknar med jobbet, finns dessutom på Myspace, Stayfriends, Linkedin och andra nätverk.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den fasta telefonen börjar verkligen kännas överflödig! Dörrförsäljare är inte mycket bättre :-(

Svar: Precis! Jag har sagt att vi ska ta bort hemtelefonen men maken påstår att vi måste ha den för modemets skull.
Ylva

2012-12-12 @ 21:24:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Då vet man i alla fall, om man känner dig, hur man skall få tag i dig. Jag svarar inte heller på okänt nummer...

Svar: Men du kan kanske ge mig ditt mobnummer så kan vi messa om vi vill ses? Det kan bli skidåkning.
Ylva

2012-12-13 @ 09:15:38
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0