Bedövat luktsinne

Det var egentligen inte så stor mening idag att gå runt i butiker och lukta på parfymer och krämer, när näsan är täppt, men jag gjorde det ändå. På Parfymeri 1 tyckte de att jag var jätteskum; samma tjej pratade med mig tre gånger. Först sa hon hej när jag kom in, sedan kom hon fram och sa "Hej, vill du ha hjälp?" och när jag gått runt, och stått still, för länge kom hon fram igen och sa "Och här går det bra?"... 


Jag handlade inget på Parfymeri 1 men kom hem med Förkylningshonung från Lilla skafferiet, kokosnöthudkräm från Ö&B och olivhandkräm från Kicks, säkra kort som jag vet hur de luktar.

Uppdatering: jag köpte honung till mig och kräm till svärmor (jag använder alltid Atrix handkräm) och två sorters strumpor till maken. Det blir nästan som Bä bä vita lamm.

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Hahahaha vilken expedit! :D Vad svarade du då?

2012-01-21 @ 18:36:03
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Jag svarade att det gick bra...

2012-01-22 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0