Tivoli

Jag älskar mitt liv på sommaren! Förra helgen befann jag mig i Southend (England), denna i Köpenhamn och nästa ska jag till Göteborg.

Jag har klichéturistat på riktigt i Köpenhamn med ett par väninnor, fast vi åkte även nattbuss och bodde i en lånad lägenhet så vi fick se lite av det "äkta" Köpenhamn. 

Fredagsrock på Tivoli. Tyvärr ställde Oh Land in och i stället fick vi höra When Saints Go Machine och The Asteroids Galaxy Tour, men det gick bra det med. Kolla artisterna här:
http://www.fredagsrock.dk/


Vi var på Christiania och blev passivt nedhaschade. (Det är bara cider i min flaska.) Ja, det är väldigt fult med korta byxor, strumpor och gympadojor men jag valde det för att inte få skoskav.

Det blev en sväng på Ströget också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0