Pizzabagare

Jag var på en pizzeria och åt sallad en dag och när jag kom ut kom jag på att jag inte betalat så jag gick in och bad om ursäkt. På skämt sa jag till pizzabagaren "du vet var jag bor, va?". "Ja, Strömgatan." "Nja, vi flyttade för ett år sedan, men vi bodde där innan." "Ja, jag bor tre hus bort." Alltså, det är inte meningen att folk ska ha sådan koll, jag kände inte alls igen honom fast vi tydligen bott grannar... 

Omotiverad bild. Hade jag fått denna bukett av pizzabagaren hade jag blivit rejält orolig!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Va tänkte du ta springnota :)

Svar: Ja, helt omedvetet... :-)
Ylva

2012-06-26 @ 11:54:57
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0