Skolavslutning

Idag var jag på skolavslutning i kyrkan. Jag gick med årskurs ett för att det var mest plats för personal då. Det var fint och stämningsfullt med otippade inslag som The Time of my Life från Dirty Dancing och I still haven´t found what I´m looking for av U2, en av mina favoritlåtar. 

Efteråt hade vi avslutningsfika på skolan för personalen. Jag känner mig obekväm i sådana högtidliga sammanhang och får tvångstankar om att jag plötsligt ska hoppa upp och skrika något olämpligt, men det gick bra.

Det är sällan jag använder kavaj, elegant behöver jag inte vara så ofta...

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Säg till den dagen du följer dina tvångstankar så vill jag vara med och se :)

2012-06-14 @ 17:48:31
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Hehe, ja, det blir spännande!

2012-06-14 @ 17:50:55
Postat av: Znogge

Ha ha! Så kan jag känna när jag sitter i kyrkan så kan ske är det tur att vi har våra avslutningar ute i guds fria natur!

2012-06-15 @ 06:56:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Då vill jag också vara med !!

2012-06-15 @ 12:48:31
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Znogge. Haha. I kyrkan var det bara hon som satt bredvid mig som hörde när jag sa "tur att inte prästen sa: Dra åt helvete!". Han sa: Dra åt skogen.



Gunilla. Jag får ta med mig min fanklubb nästa gång jag får tourettes...

2012-06-15 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0