Före förfest

Ikväll ska vi ha förfest och sedan ska de som vill gå på Hammerfall. Det blir spännande, för jag har inte bestämt hur jag ska göra än. Det har varit så många fester som jag lämnat frustrerad över att alla andra är så sega och även fast vi bestämt att vi ska gå ut så hänger alla bara kvar, så jag har satt officiell sluttid klockan 23 för festen ikväll. Om det blir för trevligt fortsätter vi. 

Jag minns en sådan förfest när jag SKULLE gå på The Ark. Jag gick ensam, försökte planka in genom köket och hittade en kille som fick vara min livvakt, stå bakom mig och se till att jag inte blev nedtrampad. 


Nystädat, bordet brukar vara överbelamrat med böcker och tidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0