Litterär båtsalong

Jag har haft det fantastiskt bra för tredje gången på litterär båtsalong med tidskriften Vi. Rikard Wolff och Karin Johannisson ställde in men i stället fick vi Majgull Axelsson och Torbjörn Flygt som jag gillar jättemycket!


Helena von Zweigbergk. Nu vill jag läsa Anna och Mats bor inte här längre

Ulf Lindström. Nu vill jag läsa En god man

Anneli Jordahl. Nu vill jag läsa Augustenbad en sommar

Majgull Axelsson. Jag har redan läst alla böcker hon skrivit. 

Jan Guillou. Intressant men jag vill inte läsa Brobyggarna.  

Karin Berglund. Intressant men jag vill inte läsa hennes trädgårdsböcker.

Torbjörn Flygt. Nu vill jag läsa Outsider.

Mikael Niemi. Han pratade fortfarande om Populärmusik från Vittula från år 2000.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

först scrollade jag lite fort...trodde det var samma bilder..men ser ju att det inte är det :)

2012-03-26 @ 12:02:58
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Hehe, ja, i år satt vi längst bak för det fanns sköna soffor där.

2012-03-26 @ 22:13:45
Postat av: Jerker Nilsson

Inte utan att man tycker lite synd om Niemi som får fortsätta leva lite som en One-hit-wonder, trots att åtminstone Svålhålet var rätt bra och kul och sålde en del också.

2012-03-28 @ 07:09:17
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Vicky

Himla trevligt :)

2012-03-28 @ 12:48:33
URL: http://bockeretc.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Jag anser inte att Niemi har levererat efter Vittula, men det går ju inte att göra två såna.



Vicky. Visst hade vi det bra! Kram!

2012-03-28 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0