Ordkonst

Vi har haft en halvdag som vi kallat Ordkonst med ettorna. Jag hade fullt upp med att försöka se till att 115 texthäften låg på rätt ställe =i olika klassrum, och eftersom det var tre pass och nya salar till varje blev det ett väldigt springande över hela skolan. Jag blev jättestressad, men till slut gick det nog bra förutom att jag inte har en aning om var alla texthäften tog vägen efteråt... (Jag har givit upp tanken på att återanvända dem. Förlåt, regnskogen!)

Poeten Niclas Petersson från Värnamo var här, hade snälla ögon, berättade och läste dikter. Det var trevligt!

http://www.facebook.com/NiclasPeterssonPoesi

Kommentarer
Postat av: Gunilla

får en bild av dig...springaden med ark fladdrade ""

2012-05-10 @ 19:02:39
URL: http://www,gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Och jag vet fortfarande inte var de där häftena hamnade...

2012-05-11 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0