Huseby

Igår gick maken med på att åka till Huseby bruk som har Nordens största julmässa med 180 utställare, trots att han vet att han snabbt får tomteöverdos och panik av alla tanter som går i stopp. Det var såklart sinnessvagt mycket folk och vi köade en kvart innan vi kom in på området. Men det var ändå fint!

Inne i smedjan. 

Jag vill ha ett sådant där ljusklot. Få, inte betala 700 kr, eller 2000 som käppen med två klot på kostar. (Maken visste inte om han skulle vara med på den här bilden, men jag klippte av honom huvudet.)

Kommentarer
Postat av: livet

där hade jag älskat att gå omkring

Svar: Ja, det hade du nog. Det är mysigt.
Ylva

2012-11-19 @ 09:18:53
URL: http://www.livetarinterattvist.blogspot.se/
Postat av: Gunilla

Ja, det var lite mycket pengar ...för en sån sak, men önska sig går ju ! vi har julmässa i koppardalen nån helg före jul, där är också risk över överdos av jul !!

Svar: Koppardalen vet jag inte var det är. Avesta? Jag vill gå på Avesta Art för där har jag inte varit.
Ylva

2012-11-19 @ 10:38:17
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0