Enkät

Det finns en enkät hos http://0glorybox0.blogspot.fi/2012/10/lagesrapport.html som jag tänker göra nu: 

Jobbet:
Just nu härligt bortkopplat eftersom jag ska kompa ut höstlovet och inte tänker gå till skolan förrän den 5 november. Då blir det en tuff, men förhoppningsvis bra jobbvecka med många möten och sena eftermiddagar.
 
Senaste böckerna jag läste:
Traditionsboken, Boken om Joe av Jonathan Tropper och Rosor, min kära, bara rosor av Mark Levengood. 
 
Böcker jag läser just nu:
Rosa- den farliga färgen av Fanny Ambjörnsson och Jag ska bara fixa en grej i köket av Moa Herngren. 
 
Jag ska bara fixa en grej i köket
 
Böcker jag ser fram emot: 
De kommande böckerna i serien Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell. Jag, En av David Levithan.
 
Senaste filmerna jag såg:
På bio: The Descendants. På DVD: The Shawshank Redemption
 
Filmer jag ser fram emot: 
Jag ska nog gå och se Bitchkram på bio. Har hört att Before I die är filmad men inte ska visas i Sverige, men hoppas att de ändrar sig. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, hur de nu ska kunna filma den. 
 
Senaste teveserierna jag såg: 
Solsidan, House
 
Teveserier jag längtar efter:
Jag kommer inte på någon. Har få kanaler, tittar inte mycket på TV. 
 
Musik jag lyssnar på just nu:
Ljugarbänken 
 
Musik jag ser fram emot:
Mauro Scoccos julskiva. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas att du får en riktigt härlig ledighet!

Svar: Tack det samma! Hälsa Prag! :-)
Ylva

2012-10-28 @ 10:48:32
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0