Stockholm halvmarathon

Igår var det Stockholm halvmarathon. Jag och en kompis var i Kungsträdgården och såg på uppvärmning. 


Jag tycker inte det är snyggt med tights på män men väninnan bara njöt...


Andreas Weise stod på scenen. Han har bra röst, men en del låtar var för jazziga för mig. 
 
När jag följt väninnan till tåget stod jag på bron vid Centralen och tittade på loppet. Tyvärr såg jag inte brorsan och svägerskan men däremot Mark Levengood som jag inte hann ta kort på. 
http://www.marathon.se/aktuellt/mark-och-henrik-ler-med-stockholm

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Mötte en gång en gubbe som jobbade i VITA tajts...uttrycket "moraklocka" fick en annan innebörd...han kan INTE haft kallingar på sig, uch o fy !

Svar: Haha! Nämen, oj! Jag förstår att det är skönt att springa i tights men man kan ju ha en tröja utanpå.
Ylva

2012-09-17 @ 08:28:27
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0