Växjö

Igår åkte jag med väninnan till Växjö. 

Jag vet inte om det här ska vara humor, men inte ens jag har tänkt tugga på porslinskakor...

Fin lunch på 4 krogar. 

Mycket nöjd med dagens shopping!

Inte fullt så nöjd med min nya frisyr. Jag ska lära mig att säga nej när de frågar om de ska klippa upp. Jag vill ha jämnlångt. När frissan har fluffat ser det snyggt ut, men jag kommer aldrig att kunna få till det lika voluminöst. Jag hade en kupong på gratisklippning, därav den nya frisören. Nu kan man diskutera hur pass gratis det blir när man åker tolv mil för att klippa sig, men det tycker jag inte vi ska göra. 
 


 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Någon ville vara övertydlig minst sagt...

Svar: Haha, ja, det kanske är som i USA att de är rädda att bli stämda.
Ylva

2013-02-19 @ 13:28:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Vicky

Det är väl alltid trevligt med en tur till Växjö :)
Jag har samma problem med håret. Bak kan det gärna vara lite uppklippt, men om de klipper upp även fram delar sig håret så jag får hundöron. Ingen hit.

Svar: Ja, jag älskar Växjö! Vad är det för fel på frisörer som inte fattar att man vill behålla det lilla tunna hår man har? Det tar ju flera månader att få det att växa ut igen!
Ylva

2013-02-19 @ 15:33:32
URL: http://bockeretc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0