Idiot!

Idag är det en insändare i tidningen från någon som är ironisk eller fullständigt galen: 

Jag tycker precis som signaturen YR vad gäller cykling på trottoarer. Ingen ska lägga sig i var jag cyklar. Och förresten, varför ska vi ha trafikregler överhuvudtaget? Låt alla trafikanter, cyklister och bilister, ta sig fram som de vill, hur fort de vill och var de vill. 
Vänstertrafikant

Det var fint ljus den 23 januari. Till vänster ligger busshållplatsen som jag cyklar över ibland trots att man inte får och rakt fram samma trottoar som jag pratat om hela tiden. Snösträngen längst till höger är cykelbanan...

Kommentarer
Postat av: Znogge

Nja... Total laglöshet är nog inget att eftersträva ;-)

Svar: Nej, jag brukar faktiskt följa regler för det mesta men blir så arg över att folk verkar tycka att det är fullständigt kriminellt att cykla på trottoarer!
Ylva

2013-01-30 @ 19:28:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anonym

..keep on fighting :)

va, är de fler än jag som skrattar åt sina egna skämt och har humor...glädjande du :)

Svar: Anonym/Gunilla. Hehe, ja, det är inte lätt att låta bli att skratta när man är rolig!
Ylva

2013-01-30 @ 22:03:24
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0