Godishuset

Godishuset öppnade här i måndags! Jag kom inte dit förrän idag för jag fick någon utmattningssjuka när jag kom hem från Stockholm. Först trodde jag att jag blev åksjuk på tåget men sedan fick jag ont i huvudet och halsen och blev omväxlande kall och varm på ett influensigt sätt. Fatta hur dålig jag varit som inte orkat besöka en ny godisaffär!

Allt kostar 7,99 kr/hg, dyrt för vanligt godis och billigt för naturgodis och praliner. 

Snart öppnar Biltema mittemot. Då kanske det blir lite fart på vår handelsplats Ljungbyporten. 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Men det blir ju perfekt när jag får med mig sambon till Ljungby. Han går på biltema och jag på godisaffären :)

Svar: Ja, visst blir det bra! Här väntas det ivrigt på att Biltema ska öppna så maken kan köpa en grunka till deras företag.
Ylva

2013-04-05 @ 22:23:57
URL: http://bockeretc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0