Om telefoner

Jag ringer aldrig men en hemtelefon måste man tydligen ha. 

Här är vår telefon (i mitten på andra hyllan nedifrån) och jag svarar aldrig i den. Senast när maken svarade var det en indier som ville ha hans kontonummer.

Jag har sagt att jag inte vill ha en smart phone men det är mest så att jag inte vill betala för en. Nu fick jag en  och det var ju jättesnällt som 39-årspresent. Det är lite dumt att ge mig något sådant som jag absolut inte förstår mig på och jag kommer att fråga ungefär som brorsonen "Vad betyder buj och dåvnlod?"...

Kommentarer
Postat av: Znogge

Kanske läge att återgå till den fasta i alla fall då ;-)

Svar: Ja, då behöver jag inte fundera på vad buj betyder.
Ylva

2013-03-07 @ 19:21:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

varför betala för en hemtelefon ? har jag inte haft på ...5 år :)

Svar: Jag undrar också det men maken säger att vi måste ha det för modemets skull.
Ylva

2013-03-08 @ 09:32:05
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0