Rostutmaning

Jag fick en utmaning på Instagram att ta tre bilder på rostiga saker och lägga ut tre dagar i rad. Vi har många fina rostiga saker i stugan men dit åker jag inte på vintern om jag inte är tvungen utan jag gick bara ned i källaren. 
 
Det här är en avdragare har jag just lärt mig. Den har man till att lossa hjul med. 
 
Den här fräsiga kassaapparaten följde med huset vars förre ägare var en gubbe med vulkaniseringsfirma. 
 
Den här bilden är från vårt uterum. I stället för Do it yourself; be maken göra. Jag tog med honom till en designbutik i Älmhult med svindyra saker och lät honom inspireras. En sådan här kostade ungefär 2000 kr men maken hittade baljan bakom ladugården. 
 
När jag ändå var i farten hittade jag ett par till rostiga saker:
En julgransfot som vi nog inte ska använda i år. 

En fälg som agerar slanghängare. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Där sparade ni verkligen en rejäl slant och det är sällan fel!

Svar: Nej, det är bra att ha en praktisk man. :-)
Ylva

2014-12-11 @ 19:55:44
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0