Pengarna tillbaka

Jääää! Jag har fått tillbaka 326 kr från Skånetrafiken (som jag knappt visste att jag åkt med) för att jag klagade när resan tog dubbelt så lång tid som den skulle. Det var två månader sedan jag skickade in biljetten och jag hade givit upp hoppet. Det var en fullständigt förryckt resa från Köpenhamn med ofrivilliga byten i Eslöv, Hässleholm och Höör har jag för mig, jag har nästan förträngt det. 

Jag har fått ett värdebevis, så nu måste jag åka Skånetrafik igen och jag hoppas att det gäller sträckan Köpenhamn - Älmhult för det är den jag brukar åka. 
 
Dessutom fick jag fondbesked som var positivt. Bra postdag, detta! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Grattis! Imponerande minst sagt för Skånetrafiken brukar inte ens bjuda på en förkylning...

Svar: Visst är det fantastiskt! Jag tänkte också att de är väl som SJ som har en massa skäl till att inte betala tillbaka.
Ylva

2014-01-22 @ 19:16:47
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0