Shopping i England

När jag säger att jag inte ska shoppa i England betyder det att jag inte ska shoppa så mycket. Fattar ni väl? Jag räknade att ett pund är tio kronor och blev inte alltför chockad när jag kollade kontot efteråt. 

Väska för 16 pund och klänning med giraffer för fem! Och mitt schampo och balsam för ungefär 4 pund styck (70 kr på Rusta som är billigast i Sverige). Plus ett par årsförbrukningar Paracetamol, ett linne, en skjorta och en eyeliner. 
Min favoritshoppinggata: High Street i Southend. 

Och i andra änden. 

HM hade bra rea men jag köpte inget. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med shopping!!!😄

2014-07-07 @ 22:36:01
Postat av: Ama de casa

Jag gillar ju inte shopping... Annat än av pryttlar, då. Men du gjorde fina fynd :-)

Svar: Jag älskar att fynda, jag tjänar ju pengar på det, hehe...
Ylva

2014-07-08 @ 17:38:22
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: lizette

fin blogg. Kika in här! :)

Svar: Tack! Jag ska kolla din blogg.
Ylva

2014-07-08 @ 18:00:43
URL: http://ungrik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0