Visfestivalen i Västervik

Jag har varit med fem vänner i Västervik i helgen. Vi gick på visfestivalen på lördagen och hängde på stan på fredagen. Jag har velat åka på festivalen länge men det har inte blivit av och nu passade det perfekt att en kompis farbror ville låna ut sin lägenhet till oss. Vi hade en härlig helg med mycket bra musik!

Jack Vreeswijk var sjungande konferencier. 
 
Jesper Odelberg Band
 
Niklas Strömstedt, Harmony Montclair, Eric Bazilian från The Hooters och Mats Wester från Nordman. 

Abalone Dots

Lisa Miskovsky (till höger) och hennes syster Carolina. 
 
Ruinen var fullsatt. 

De här glada männen satt bakom oss och han till höger var helt fascinerad av mig och satt och tittade på mig hela kvällen, tihi... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Aha, tihi :-)

Svar: Ja, det var så sött och oskyldigt. :-)
Ylva

2014-07-13 @ 21:03:01
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

trevlig helg ni haft. Kul med lite uppskattning, även från oväntat håll :)

Svar: Ja, det var väldigt trevligt! Och jag blev smickrad.
Ylva

2014-07-13 @ 22:24:11
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0