Sweden Rock Festival

Vi var på Sweden Rock Festival i fredags. Det är inte riktigt min musiksmak, men jag älskar festivaler och gav biljetterna till maken i födelsedagspresent. Vi såg Black Sabbath, W.A.S.P., Talisman, Electric Banana Band, U.D.O., Joe Bonamassa och Rockklassiker all stars. 

 
Ironi 1: En av de tuffa killarna i min klass lyssnade på W.A.S.P. på mellanstadiet. Nu för tiden lyssnar han på Lasse Stefanz och har kört sextio mil för att gå på dansbandsfestivalen i Munka-Ljungby. Och JAG går på konsert med W.A.S.P.
 
Ironi 2: Vi firade nationaldagen i Norje (utanför Sölvesborg). 
 
Ironi 3: Det var inte festivalen som gjorde det svårt att sova i tält utan skogsduvorna och de andra pigga fåglarna. 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ettan är mest ironisk tycker jag nog ;-)

Svar: Det var overkligt när vi träffade min gamla klasskompis på puben för några år sedan. Han hade på sig en Lasse Stefanzjacka och ville bjuda min man på öl när han sa att han är från Ljungby, för att han tänkte på dansbandsfestivalen då!
Ylva

2014-06-08 @ 22:18:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

haha, ja ibland ter sig livet förändringsbart :)

mysigt med camping/festival, det, var längesen för mig :)

Svar: Är inte så mycket för camping men festivaler är det bästa jag vet!
Ylva

2014-06-09 @ 10:59:48
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Mycket ironi där... Jag älskar att sova i tält - men nu var det ett tag sen. Tältet kom inte upp en endaste gång ifjol, nuförtiden verkar jag mer inställd på hotellcamping... ;-)

Svar: Jag är för bekväm för att sova i tält men gillar gratis.
Ylva

2014-06-09 @ 11:46:26
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0