Litteraturkryssning

Årets litterära båtsalong med tidskriften Vi var deras sextonde, min sjätte och den bästa någonsin tror jag! Alla åtta författare som var med var mycket intressanta att lyssna på. 

Jag och alla pensionärer hade jättetrevligt!

Majgull Axelsson är aktuell med Jag heter inte Miriam

Tomas Bannerhed pratar fortfarande om Korparna

Inger Edelfeldt är aktuell med Konsten att dö
 
Ingvar Carlsson är aktuell med Lärdomar: personliga och politiska

Lena Andersson är aktuell med Egenmäktigt förfarande

Björn af Kleen är aktuell med Lucke & Lull: arvet efter en Bonnier.
 
Kjell Westö är aktuell med Hägring 38

Bea Uusma är aktuell med Expeditionen: min kärlekshistoria

Kommentarer
Postat av: Vicky

Majgull Axelsson var med även för två år sedan när jag åkte på kryssningen. Då måste hon ha pratat om Moderspassion. Den boken gillade jag inte speciellt, kul att det kommer något nytt nu. Jag har alltid stora förhoppningar på henne!

Svar: Ja, den nya verkar vara väldigt bra! Tycker att hon är intressant att lyssna på, har hört henne på mässan några gånger också.
Ylva

2014-03-25 @ 13:13:21
URL: http://bockeretc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0