Överraskningsresa

Idag fick jag en av mina 40-årspresenter; en överraskningsresa som gick till Helsingborg med fyra väninnor. Vi har haft en fantastisk dag! 

Chokladtårta med apelsin på Ebbas fik. 
 
Helsingborgs bryggeri firar treårsdag med matfestival. 
 
Utsikt från Kärnan. 

Kärnan nedifrån. Vi hade några godisrelaterade tävlingar i parken där uppe, men de bilderna vill jag inte lägga ut. Ni får tänka er att man ser rätt fånig ut när man spottar gelégrodor så långt man kan, äter hallonsnören på tid och klibbar fast sega bilar i aniktet. 

Innan vi åkte hem åt vi gott på Brooklyn. Vännerna hade googlat efter restauranger som serverar kött. 

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Så härligt! :)

Svar: Ja, det var verkligen en perfekt dag!
Ylva

2014-05-17 @ 22:10:14
URL: http://goforfit.se
Postat av: Znogge

Förbaskad otur att Ebbas hade stängt när vi var där! Får göra ett återbesök ;-)Vilken trevlig present!

Svar: Ebbas är fantastiskt på så många sätt. Jag måste tillbaka och smaka flera kakor!
Ylva

2014-05-17 @ 22:35:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Väldigt fint och trevligt, men jag VILL se godistävlingsbilderna!!!
:-)

sv: Haha! Mr Penis... Anders jobbade en gång med en kille som hette Lage i efternamn. Hans föräldrar hade förärat honom förnamnet Sam... :-D

Svar: Det är mest mina vänner som inte vill att de bilderna ska ut på nätet.
Sam Lage! Det var de elakaste föräldrar jag hört! Hahaha...
Ylva

2014-05-18 @ 11:11:56
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0