Vårstad

Idag är det Vårstad i Växjö med en massa kul kultur, fast det var inte så bra som tidigare år. 
 
Magikern Charlie Caper som vann TV-tävlingen Talang 2009. 
 
Kören Vocal Vibrations. 
 
Pop up, nytt galleri. Anja Jablanovics ställer ut "svartvita tankar". Fast här tyckte jag mest att det blev fräckt när jag tog kort på en annan tjej som fotograferade, så det är troligen inte Anja. 
 
Brygghuskören. 
 
Invigning av den nya scenen i Linnéparken. Här med Hilda Stenmalm, sjuttonårig Växjötjej som tävlat i norska melodifestifalen. 
 
Och David Lindgren. 
 
Shouting for Killombo, indierock från Skåne. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Synd att det inte var lika bra som vanligt! Men ibland är det svårt att leva upp till repriser...

Svar: Jag missade folkmusik-OS på fredagen, det var nog en höjdpunkt. Men hade kanske för höga förväntningar på Vårstad.
Ylva

2014-05-25 @ 10:04:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Men så är det väl - allt var bättre förr! ;-)

(Fast jag tycker det såg ut att finnas en himla massa bra grejer att roa sig med :-) )

Svar: Jag är ju duktig på att snoka reda på saker att göra.
Ylva

2014-05-25 @ 15:52:39
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0