Club 40

Igår var jag och väninnan i Växjö på Club 40. Det är en gång i månaden på Kök11 på gamla regementet, jättefina lokaler! 

I restaurangen har de snygga lampor. Vi hade kul, men det slutade lite snöpligt tio minuter i två med att strömmen gick så att vi inte fick dansa klart till Red, red wine. 
 
Som kompensation för de äldre människorna på Club 40 hoppade vi in i en bil med en artonåring och en 24-åring som ville skjutsa hem oss, hehe... Vi satt och väntade på nattbussen när de stannade och frågade vart vi skulle. Vart de var på väg egentligen fattade jag aldrig men de fick spontanköra sex mil till Ljungby.
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Tänk vad kul det var att köra när man precis hade fått körkort... Nu kör jag inte alls. Överhuvudtaget. Dåligt. Mitt körkort har blivit ett mycket dyrt leg.
:-)

Svar: Nej, det var inte kul ens när jag nyss tagit körkort... Jag är rädd för att köra; backa, parkera, svänga vänster, byta fil och en massa jobbiga saker. Du är åtminstone trafikpolis.
Ylva

2014-11-01 @ 18:19:47
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0