Publikplats

Ja, om man inte räknar med storpublik så. 

Jaha, här har de satt upp bänkar framför lastkajen. Jag har frågat en i blåsorkestern, som har hand om Godsmagasinet, vad det är frågan om men han har ingen aning. 
 
Jag är inte intresserad av att vara med i föreningar och arrangera saker utan är besökare och stöttar kulturen på det sättet men nu har jag engagerat mig i gruppen Ta vara på Lagaån nu. Gilla gärna denna sida även om ni aldrig varit i Ljungby! Vi vill ha ett kulturcentrum i gamla Stålgjuteriet. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Inget sittplatsrekord där nej... Men kvantitet är inte alltid det samma som kvalitet ;-)

Svar: Nej, det är klart. Den där lustiga läktaren står vid en friidrottsplats och jag antar att den är till för funktionärer, men tyckte den såg kul ut.
Ylva

2014-11-14 @ 21:20:46
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0