Värnamo

Sådär, nu har jag varit i Värnamo och är på lite bättre humör. 

Det var grått där också, men jag gillar alltid att gå på den här mysiga shoppinggatan. 
 
De har två fina bokhandlar i Värnamo. Mmm, kontorsmateriel! Jag använder inte så mycket pennor, block och grejs längre men gillar att gå och titta. 
 
Jag lunchade på Lagagyllen, gott förutom de grågröna ärtorna, och jag blev tillbakaslängd i tiden till kanske femtiotalet. 
 
På Café 18 var det halva priset på gårdagens Gustav Adolfbakelse. Tyvärr inte så god som den ser ut, men smoothien var bra. Hur det gick med shoppingen? Jag kom hem med en ostkupa som jag letat efter i flera år och en jul-löpare, som jag inte visste att jag behövde. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Grattis till ostkupan! Men vad ska du nu leta efter... ;-)

Jag gillar också kontorsmaterialavdelningen. Det brukar vara så glada färger där :-)

Svar: Ja, nu får jag hitta på något annat att leta efter! Ett tag letade jag clubmuggar från Höganäs men nu har jag fått ett gäng av en kompis så nu behöver jag inte flera.
Ylva

2014-11-08 @ 12:47:39
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0